Alla inlägg den 28 december 2012

Av A-L - 28 december 2012 09:34

Har man inget snällt att säga behöver man inte säga något alls! Dryga kommentarer som "hon kan inte momenten/ ni tränar inte tillräckligt/ ni kommer inte komma nån vart" osv kommer även i fortsättningen tas bort illa kvickt!


Nej jag är inte speciellt bra på detta med tävlingslydnad, nej jag har inte hållt på med det i 20 år, ja jag är nybörjare, ja detta är första hunden jag tränar tävlingslydnad med - men det betyder inte att jag inte att jag inte kan nåt, det betyder inte att jag inte försöker, det betyder inte att vi inte kommer uppnå målen för det kommer vi det kommer bara ta lite längre tid för oss!


Många gånger tvekat om jag verkligen ska hålla på med detta då jag är ny, haft mycket tvivel om jag räcker till som förare åt L... dryga kommentarer hjälper inte. Ibland blir jag arg och tänker "ska allt visa er" men ibland så tar jag åt mig extra mycket :( Så jag hävdar fortfarande har man inget snällt att säga kan man vara tyst!

Ovido - Quiz & Flashcards