Alla inlägg den 3 juli 2012

Av A-L - 3 juli 2012 20:36

Idag fick Linny sig ett efterlängtat litet träningspass! Börjademed att köra lite repetition på muskelminnet inför fjärren - jag råkade ha lite väl gott godis så jag hade en vääldigt het hund kan jag lova. Första träningspasset på en evighet + supergott godis + taggad Linny är inte världens bästa kombiantion men ok, det gick :) Körde lite fot och stegförflytt vänster/höger/bak och det gick över riktigt bra med tanke på att jag knappt ens kommer ihåg sist vi tränade på det. Blev lite stillasittande inför sittande i grupp och lite platsliggande med mig gömd bakom ett hörn. Backade ordentligt på just förare utom synhåll så jag gick tillbaka och gav en godis väldigt ofta - jag fick ordentligt med motion iaf ;)


I helgen så flyttade våra kaniner ut, det var dags för dem att hitta ett nytt hem. Linny var lite fundersam över vad jag höll på med och vad det var som hände när alla kaninsaker lastades på släpkärra och alla kaninerna fick åka bil. Nu är hon mest fundersam över vad sjutton jag håller på med i det rummet de bodde i ;) Mitt lilla specialprojekt just nu - en sak är säker och det är att hon kommer att älska det rummet! :)



Ovido - Quiz & Flashcards