Alla inlägg den 11 mars 2012

Av A-L - 11 mars 2012 12:48

Denna helgen har helt gått i träningens tecken. Igår var det Öppet hus/ öppen träning på hundplan fr 9.30-11.00, vi var där tiden ut sas. Blev en hel del träning;) Linny var alldeles slut efteråt så resten av dagen var väldigt lugn och stilla, ja bortsett från ett litet rejs i skogen framåt kvällen, hör lixom till att rusa runt som en tok och blöta ner sig och smutsa ner sig till max;) Spänningarna släpper lite eller nåt...


Idag var vi på BK'n med Clara och lilla Sendit:) Blev en hel del gjort idag med. Sendit tyckte dock Linny och jag verkade ha väldigt roligt så matte hade lite sjå med att få henne att stanna hos sig:P Japp, jag är taskig;) Hem åkte vi buss och spårvagn och då började det märkas på Linny att hon var riktigt trött. Märktes ifs lite på sista hoppet jag gjorde med henne på plan.... "ska jag hoppa på tillbakavägen OCKSÅ? nää jag går runt istället"... nåja jag vet att hon kan det :)


     

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards