Alla inlägg den 9 juni 2012

Av A-L - 9 juni 2012 09:03

Kass uppdatering här på sistone, men det beror på att det händer typ ingenting alls :/ Snart inne på vecka fem på vilan och jag lovar och svär att Linny kommer fullkomligt explodera av energi endera dagen! Det börjar pysa ur öronen på henne nu - den nivån är det. Stackarn får ju inte göra något alls, 5 minuters rastningar, lite platsträning, sitta ute och titta på folk alt. ligga och tugga på ben... Roligt värre...


Fick ta ett extrabesök hos vetten i tisdags med henne, för hennes rygg mådde inte alls bra. Går ju och felbelastar som bara den, tack och lov hade vi även en tid till hundfys. samma dag så ryggen fick sig en omgång och morgonen därpå såg jag på henne att det var en klar förbättring :) Rörde sig mycket bättre och var allmänt piggare:) Sakta men säkert så hoppas jag att det löser sig av sig självt. "Bara" vi får ordning på benet så ska det nog bli bra. Hennes knäledsskydd kom i veckan så nu får hon ha det på sig mellan varven. Inte alltför högljudda protester från hennes sida även om hon (igen) trodde jag blivit spritt språngande galen när jag satte på det första gången ;)


Linny visar upp sitt knäledsskydd :


   

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards