Alla inlägg den 3 januari 2013

Av A-L - 3 januari 2013 19:18

Jag har läst så många bloggar där folk verkligen har en massa mål inför detta året. Långa listor på allt som ska uppnås!

Jag blir grymt imponerad och hoppas ni alla uppnår de mål ni satt upp!


Själv har jag inte så många mål, helt ärligt har jag ett enda i träning och tävlingssammanhang och det är att få LP3. Ett enda mål...lite klent kanske, men med tanke på hur förra året såg ut rent skade -och sjukdomsmässigt så vill jag inte riskera att sätta upp en massa mål som kanske inte uppnås. Helt enkelt av den anledningen att jag blir så grymt besviken om vi inte lyckas.


Förhoppningar har jag dessto fler - framförallt vill jag detta ska bli ett friskare år! För i slutet av dagen är det det enda som betyder något. Hälsan först! Jag vill ha en frisk, pigg och glad hund som jag kan ägna massa tid med att träna och tävla, mysa, leka och ha roligt med! Allt utöver det är en bonus.





 

Ovido - Quiz & Flashcards