Alla inlägg den 13 juni 2013

Av A-L - 13 juni 2013 12:53

Stax efter halv 11 kom det efterlängtade samtalet från veterinären att jag kunde komma och hämta Linny!


Allting har gått bra, inga anfall eller tecken på anfall, och keppra insatt. Hon hade vart orolig och börjat yla igår så de hade fått ge henne lite lugnande så hon kunde komma till ro - och inte störa de andra djuren på intensivvårdsavdelningen.


Idag hade hon varit hur pigg som helst och det där med att sitta i bur tyckte hon inte alls var någon bra lösning, hon hade försökt klättra på burgallret och gafflat och haft sig, ville bara ut och göra något kul istället för att sitta där. Vilket ju är förståligt! Pigg som en mört kom hon infarande i rummet där jag satt och väntade på henne och jag fick mig en ordentlig utskällning oxå. Får ju vara någon måtta på hur man blir lämnad ;)


Total glädje och lycka att få hålla henne igen! Nu är hon där hon ska vara igen, hemma, tillsammans med mig och jag hoppas  att det går ett bra tag innan det blir några fler anfall.


Plötsligt kändes livet lite lättare igen <3

Ovido - Quiz & Flashcards