Alla inlägg den 6 maj 2012

Av A-L - 6 maj 2012 12:27

Idag tävlade vi vår fjärde tävling i LK2 och satte vårt tredje förstapris och härmed fick vi även LP2! Stolt matte!! Inga kononpoäng, 167 totalt, men idag brydde jag mig inte alls i poängen, jag ville bara att vi skulle få ett förstapris så vi kan lägga 2:an bakom oss och gå vidare med att träna inför 3:an. Herregud, fatta! Nästa gång vi tävlar så tävlar vi i LK3 ! :O Två amatörer på plan och ändå har vi kommit såhär långt och det har gått såhär bra. 7 tävlingar totalt, 6 förstapriser - kan man vara något annat än stolt?! :D Och jag som absolut INTE skulle tävla när jag skaffa Linny  - så det kan bli :) Min duktiga duktiga lilla tjej <3 Synd hon har en orutinerad matte på plan, men hon fixar det ändå -underbara Linny!!


 

Lilla ulltussen växte upp till en duktig lydnadshund :) LP1 LP2 Aussieringens True Delight <3

Ovido - Quiz & Flashcards