Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av A-L - 4 augusti 2012 10:34

De senaste dagarna har jag sett att Linny går något steg orent här och var, litet haltande, nästan som ett sånt där "hoppsan-steg" man ser barn ta. Inte mycket alls, ingen annan som ser det bortsett från mig (kan ju ifs bero på att jag i princip kollar vartenda steg hon tar >.<), hon störs inte alls av det och hon verkar inte ha ont. Vet inte riktigt vad hon kan ha gjort, det är samma ben som tidigare dvs vänster bak. Jag har tänkt och tänkt - och sedan tänkt ett par hundra gånger till -  om hon har gjort något konstigt. Det enda jag kan komma på är att hon häromdagen trampade ner i en liten grop i gräsmattan. Kanske det utlöste något? Hur som helst så har jag satt henne på vila över helgen, blir bara korta koppelvändor och inget annat så jag får se om ett par dagar hur det verkar. Skulle ju vara typiskt om det blev något av det igen! Hemskt glad att vi har tid till Annika F. om 8 dagar.




 

Ovido - Quiz & Flashcards