Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av A-L - 15 augusti 2012 19:15

Igår låg Linny och sov nästan hela dagen efter behandlingen i måndags, tar onekligen på krafterna. Idag har det vart fart på lilla fröken, bortsett från mitt på dagen då det var som varmast, då gick det inte i många knop kan jag lova. Dålig kondis efter lång viloperiod + värme är definitivt inte någon bra kombination. Nu på kvällen var det fortfarande varmt, men ändå klart behagligare än tidigare idag. Tog en liten skogsvända på ca en halvtimme, vågar inte låta henne ta i för mycket för fort nu, och det ska hon ju inte göra heller ifs, men hon fick gå lös och springa lite. Hon tog en liten repa inne i skogen och hon såg så nöjd ut :) Jag hade hjärtat i halsgropen, men det är en annan femma... Innan vi skulle tillbaka till bilen så stannade vi och tränade lite fjärr (försökte tidigare idag i värmen och då gick det inte bra alls) och hon var  duktig den lilla:) När vi gjort det så körde vi några meter språngmarsch - herregud vad kul det var! Hela Linny lyste upp, har ju inte tränat det på över tre månader nu, så att få se henne springa lite vid min sida var alldeles underbart! Efter det hitta hon en boll vid tennisbanan som hon plockade på sig och fick ett litet spel med morrprat, stampande med tassarna, "halvpiruetter" och skuttande. Hon fick inte hålla på länge alls, men oj så lycklig hon såg ut min tjej <3 Helt underbart!



     

Ovido - Quiz & Flashcards