Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av A-L - 7 augusti 2012 13:46

Jag har inte sett Linny ta några fler felsteg de senaste dagarna så peppar peppar var det bara något som var tillfälligt. Att dra ner på den lilla motionen hon faktiskt fått under ett par veckor var ju dock ingen höjdare. Hjälp vad energi det är i den lilla kroppen!  >.< Idag fick hon gå lös på morgonvändan och då jag inte såg några felsteg då heller bestämde jag mig för att hon skulle få träna litelite idag. Jag bestämde mig för att köra FF, vilket med facit i hand kanske inte var det bästa, men ok...:) Bara kört lite FF med henne sen hon blev skadad och då har jag kört med belöning under tiden. Idag körde jag två hela FF utan belöning, ja bortsett från i slutet då. Vi kan väl säga såhär att vi skulle inte fått några vidare poäng för något av dem för de var inte något vidare snygga, men oj vad kul hon tyckte det var!! Och det var faktiskt huvudsaken:)


Egentligen var de alldeles för dåliga för att visa upp, men vi bjuder på det;) så här kommer dagens två kassa FF :





 




 

Ovido - Quiz & Flashcards