Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av A-L - 9 augusti 2012 19:46

Idag gick jag och Linny neråt torget på förmiddagen. De hade marknad där idag så tänkte det kunde bli lite lagom störningsträning. Tränade på att sitta (inför platsen, sittande i grupp) med störning runt, på första så blev hon lite bekväm av sig och lade sig ner...Hm... det fick hon vackert göra om och då var det inga problem. Körde fjärren med alla skiftena och det gick superbra! Första gången med så mycket störning - stolt matte:) På vägen hem tränade vi fotgåendet, och då även långsam marsch. Ojoj inte lätt att vara energisk aussie och vara tvungen att gå långsamt, så det tog på krafterna. Måste filma långsamma marschen någon dag så jag får se hur det ser ut, har ju inte tränat så mycket på den.


En plats (utom synhåll) fick vi in nu på kvällen - 4½ minut fick hon ligga idag utanför ica maxi. Inga problem alls:) Tror aldrig jag skrev det, men häromsisten så slog hon sitt gamla rekord! 8 min 20 sec. låg hon då!! Duktig tjej!:)


Längtar till måndag då det är dags för hund.fys Jag hoppas verkligen hon blir friskförklarad då!


Till Linny's stora förfäran åkte hon i badkaret idag, det var dags för en liten uppfräsching. Ingen höjdare alls tyckte hon. Bildbevis på det kommer nedan ;)




 




 




 

Ovido - Quiz & Flashcards