Alla inlägg den 19 april 2013

Av A-L - 19 april 2013 10:31

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade. Det har varit mycket annat att göra som har haft högre prio än att uppdatera bloggen, så frånvaron av inlägg har varit helt frivillig ( ni som känner mig förstår vad jag menar ;) ).


Vi gjorde en liten höjning av medicinen efter förra anfallet och den där vidriga tröttheten är tillbaka. Så just nu är det mest promenader som gäller. Träningen ligger på hyllan - bortsett från att vi var med på kursavslutningen i tisdags - och jag går allt mer och funderar på om jag inte kommer bli tvungen att ställa av Linny som ren sällskapshund. Eller ja, iaf så mycket nu en aussie kan vara ren sällskapshund. Tanken på det känns inte speciellt rolig, men tiden får utvisa. Just nu vill hon rätt mycket , men orkar dessto mindre och jag svär ännu en gång över hur jäkla stark denna medicinen är. Sist tog det några veckor innan hon vande sig vid medicinen och vi iaf kunde ha ett fungerande liv, så jag hoppas det blir likadant denna gången. I övrigt lika go som vanligt :) och om ett par veckor ska vi in och ta prover igen.




 

Ovido - Quiz & Flashcards