Alla inlägg den 15 april 2012

Av A-L - 15 april 2012 13:20

Idag var vi åter efter ett par veckors uppehåll på bk'n och tränade med Clara och Sendit:) Linny och jag tog det lite lungt, dels för att jag inte vill att det ska hända något med benet och dels för att min lilla olyckskorp lyckades nöta sönder sina trampdynor på ett par ställen igår:( Ingen fara på färde, tills idag var det nästan helt bra, men jag tog det säkra före det osäkra.


Tränade igenom alla momenten och det var inga problem alls. Ena apporteringen slarvade hon lite med, hon råkade tappa den innan hon skulle sätta sig fot så den fick hon vackert göra om. Andra försöket var det inga problem med:) Idag kunde hon rutan igen!! Igår trodde jag på allvar jag skulle bli gråhårig, det bara ville sig inte, så jag gav upp och packade ihop den då, men idag gick det som sagt :) Lite varannandagsmoment uppenbarligen, men igår tror jag trampisarna störde henne ( jag såg inte förrens vi kom hem att de var lite nötta). Jag satsar på att få till de andra momenten riktigt bra och sen ber jag en stilla bön  - eller två - att rutan funkar på tävlingsplan.


NU har jag en väldigt nöjd liten lus - och väldigt mätt också för en delen :/ Hjälp, nu blev det sådär mycket godis igen :S Mycket bättre med leksaksbelöning, men som sagt vill inte hon tar i för mycket nu. Linny får simma extra mycket i sommar så hon kommer i form igen ;)

Ovido - Quiz & Flashcards