Alla inlägg den 24 april 2012

Av A-L - 24 april 2012 09:56

Jag tror Linny har lagt sig till med en nya vana, nämligen att på morgonvändan bara gå en kort sväng så hon gör ifrån sig sen tittar hon på mig och markerar att hon vill hem.... Hemma ska man nämligen äta frukost, sova på den sisådär en timme och sen ska man titta uppfodrande på matte att nu är det minsann dags att gå ut och träna.... Jaha säger matte då och finner sig i det. Ingen idé att protestera lixom ;)


Idag gjorde hon ett så bra pass så jag är så stolt så jag kan inte ens beskriva. Allt hon gjorde gjorde hon till 110%, gav verkligen allt och lite till och gjorde allting sååå himla bra! Första skicket till rutan låg på en ca 20 meter, inga problem, inte andra heller. Inkallningarna var såå snygga, apporteringen likaså (oj så duktig hon blivit på upptaget!! vet att det kan bli annorlunda på tävling då det är annan apport), fjärren var strålande, hon satsade verkligen på precisionen där, foten var såå bra och platsen utmärkt!! Har absolut noll och inget att klaga på! Nu är hon såå nöjd, tvärdäckat totalt:) Mattes lilla stolthet!:)  


Jag har det bra här på min plan :)

Ovido - Quiz & Flashcards