Alla inlägg den 28 april 2012

Av A-L - 28 april 2012 18:54

Oj sicken dag! Idag var det dags för tävling igen, denna gången på Partille BK. Clara och Sendit var med som hejarklack oxå, mkt uppskattat då mina nerver och jag inte alls tycker om tävlingar;) Tur Linny älskar det - hade hon inte gjort det så hade jag ju inte tävlat ifs... Hon var duktig min tjej, klämde ett förstapris med 173 poäng! Jag vart riktigt förvånad för det kändes inte sådär jättebra på plan. Mycket slarv och DK'n. Nu har jag ifs rätt höga krav, så det kan ju bero på det att det inte kändes bra. Kan inte klaga dock, 6 tävlingar - 5 förstapriser:) Nu behövs ett till så har vi vårt LP2 oxå:)


Clara tog en massa bilder idag så när jag fått dem så lägger jag in några här. Såg några på hennes blogg och de var såå fina:) Ska bli jättespännande att se!


Linny är mer än nöjd för idag kan jag lova. Nu är det ledigt till måndag sen är det på't igen:)


Heja världens bästa L <3

Ovido - Quiz & Flashcards