Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av A-L - 5 oktober 2012 20:06

Linny piggade på sig i dagarna så jag bestämde mig för att vi skulle ut och åka lite - innan det hann hända något igen - så igår morse åkte vi ner till centralstationen klockan 06 för att bege oss iväg till Huskvarna där Carina mötte upp oss:) Åkte ut till skogen och travade runt där i regn och lera i drygt 1,5 h med hundarna. Linny tyckte en hormonstinn Bus var lite läskig, men det gick bra iaf:) L tycker det är lite otrevligt när andra hundar är lite tuffa, sitter tyvärr i från det att hon blev påhoppad och biten i vintras, men det brukar lösa sig efter en stund.


Linny var hemskt söt när vi kom hem till Carina, i trädgården  såg det precis ut som "det här kommer jag ihåg!" var väl nån liten flash-back från barndomen som kom där ;)


Efter lunch åkte vi vidare in till Jönköping till mina föräldrar och tillbringade lite tid där. L började se i kors redan på eftermiddagen så när det var dax att åka in till stationen på kvällen så var hon inte direkt på topp. Somnade gott i knät på mig på tåget hem gjorde hon iaf. Kom på en hanhund när det var drygt en timme kvar på resan och han var väääldigt intresserad av L. Igår begrep jag inte riktigt vad det berodde på ( trött efter att ha varit uppe sen 04) men idag kom jag ju på att det måste vart för att Linny luktade löptik efter Bus!Inte undra på att han inte kunde vara stilla och pep och gnällde... :P


Idag har vart vilodag efter gårdagen och tro mig det har behövts - i helgen är det tänkt vi ska träna, mer än så vet jag inte :)




 



Ovido - Quiz & Flashcards