Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av A-L - 8 oktober 2012 18:19

Vi startade den nya veckan i samma anda som vi avslutade helgen, dvs med träning :) 45 minuters träning av allt som har med FF att göra. Linny var lika taggad och på som vanligt, det mesta funkade som det skulle. Långsam marsch känner jag ibland kan ta och slänga sig i väggen - vet faktiskt inte vem av oss som har svårast för att gå långsamt. Vem kom på det egentligen? Supertaggad och glad hund och en matte som tar låånga kliv i raskt takt ska gå långsamt...jo men tjena :P Språngmarschen trodde jag skulle ta kål på mig idag - hej och välkommen tillbaka förkylning >.< Men jag är ändå väldigt nöjd med dagens pass :) Hon har superhärlig attityd och tycker det är kul och det tycker jag är viktigast!


Nu på eftermiddagen var vi hos Annika Falkenberg, där Linny fick sig en genomgång och finputs (låter som man pratar om en fläskfilé...) Inga konstigheter hittades så även där är jag nöjd :) Imorgon har vi vila på det och sedan blir det ... ännu mer träning - otippat va? ;)




 

Ovido - Quiz & Flashcards