Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av A-L - 1 oktober 2012 13:41

Idag har jag en Linny som inte mår sådär tipptopp:( Vaknade halv två inatt av att hon kräktes och sen kräktes hon ett par gånger till på förmiddagen. Mat var hon inte intresserad av på morgonen, vilket är olikt henne, för hon äter alltid för mig annars, men mår man illa så är det ju ifs inte så konstigt. Hon hann stoppa i sig något ute igårsom påminde om en riktigt gammal brödbit, så jag misstänker det är det som spökar. Fick i henne lite hemmagjord kycklingbuljong för en stund sedan, hon har inte viljat dricka heller innan så det kändes bra att hon fick i sig lite vätska. Nu ligger hon och sover, vilket hon har gjort mest hela tiden.


Planerna för veckan är inställda, tyvärr. Lite typiskt att de få gånger jag verkligen planerar något så händer det något så det inte kan genomföras, men hälsan går före. Hon får vila upp sig ett par dagar så tror jag nog hon kommer vara sig själv igen :)





 

Ovido - Quiz & Flashcards