Alla inlägg den 2 februari 2013

Av A-L - 2 februari 2013 19:28

Idag var vi och tränade med Clara och Sendit. Underbart väder hade vi och träningspasset gick alldeles för fort!


Nu har jag lyckats få till bra - och snabba! -  greppanden om apporterna. Körde 5 upptag av trä och 5 av metall och alla var bra! Riktigt nöjd! Ska fortsätta på samma väg så hoppas jag det håller i sig på tävlingarna oxå. Fick en fråga på kommentardelen om jag inte kan skriva om hur jag tränat in metallapporten, så ska ta och göra det någon dag.


Överlag nöjd med dagens träning, dock inte nöjd med signalkontrollen på Ligg-sitt, att det ska vara så svårt att lyssna på mitt "ligg" ? Fortsätta träningen med det och se om jag kan få något extra tips på kursen på tisdag.


Ett par bilder som Clara tog idag :




Linny med sin boll


 




Ser lite lagom galen ut....



 

Ovido - Quiz & Flashcards